det är tomma ord som fasnar, för jag låter dom vara kvar.

får musik er att tänka? tänka på någon/något speciell. för mig är musik allt. jag lyssnar alltid på musik, när jag är glad som när jag är ledsen, musik är en viktig sak i mitt liv faktiskt. när man hittar musiktexter som bara stämmer in på en? det är det mest underbaraste som finns! man kan använda texten i tankarna och tänka på det. och när man är ledsen och hittar en låt som gör en stark och på bättre tankar det är då jag bara tänker tack o tack o tack! för att jag kan få uttrycka mina känslor utan att öppna munnen utan bara genom att sätta på min ipod eller musik var som helt när som helt, musik för mig är helt klart det bästa som finns! och det finns alltid med en i vardagen det försvinner aldrig, utan att man tänker på det så finns musik där, om man tänker på det en dag så kommer man se, musik finns alltid där!! =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0