jag har en ny kategori, som heter roligt

ja jag har gjort en ny kategori =) den ska alltså handla om roliga saker, som roliga historier, roliga bilder m.m tror den kommer vara den roligaste kategorin som bloggen kommer ha.

här kommer några roliga historier!


- Brukar ni tala i sömnen?
- Nej, men däremot talar jag när andra sover.
- Hur så?
- Jag är lärare.


- Ikväll tänker jag fria till Helena. Följer du med hem till henne, Bosse?
- Men om det är du som ska fria, så kan du väl gå ensam, eller hur?
- Jo, men när hon ser dig så är jag bergis på att hon tar mig!

Nina, 5 år, berättar för sin lekkamrat att hon
fått en ny pappa.
- Jaså, vad heter han?
- Bosse Jansson.
- Han är bra. Honom hade vi förra året



Nina, 5 år, berättar för sin lekkamrat att hon
fått en ny pappa.
- Jaså, vad heter han?
- Bosse Jansson.
- Han är bra. Honom hade vi förra året

hoppas ni har samma humor som mig! hahah nej det är icke lätt att ha det puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0