utan dig är jag inte hel helt enkelt

jag skulle vela beskriva min kärlek till min pojkvän
men jag vet att det aldrig kommer att gå, för min kärlek till han är så jävla enormt stor
jag skulle kunna göra allting för han, varje gång han viskar i mitt öra att han älskar mig, stannar min värld jag vet om hur jag än ser ut, hur jag än beter mig så älskar han mig, jag kan bete mig som en riktigt jävla skit och har gjort det också, det är därför jag inte tänker göra någonting som sårar dig mer, för jag hatar att bråka med dig, du är det finaste jag vet. och jag vet ej vad jag ska göra utan dig för jag vill aldrig mista dig fler gånger, det är du o jag och så ska det forsätta vara för du får mig glad, du får mig att känna mig älskar. och jag har testat att vara utan dig, shit nej jag vill inte göra det igen , nej aldrig! för mig är du allting, och du är inte bara min pojkvän, du är faktiskt min bästavän med som jag spenderar mycket tid tillsammans med, vi har minnen som aldrig kommer gå bort, du får mig helt enkelt att känna mig speciell, glöm aldrg bort att jag älskar dig!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0