Utanför vårt fönster hör vi markens sånger

nu sitter jag här vid datan igen. hehe känns som det är det jag gjort idag o kollar tv en riktigt mys dag, hur mycket jag än säger att jag inte ska berätta om mina dagar så gör jag det ändå haha! men vafan nu får det bli så.. ja jag sitter här och lyssnar på musik, nu lyssnar jag på keri hilson - knock you down rätt gammal låt men bara för den är gammal betyder den väl inte att det är dålig för det tycker verkligen inte jag. vad detta inlägget går ut på har jag inte en jävla aning om. jag vill ha nya kläder skriv upp det mina vänner vet jag! jag har faktiskt inte så mycket läsare, lite tråkigt tycker jag, men det är nog för att jag inte skriver min blogg på msn och såndat och mest för att jag inte talar om vem jag är. jag kan själv hålla med om att det är roligare att läsa bloggen om den har bilder och sånt på sig själv. jag kan säga att jag har haft bloggar innan där jag vissar vem jag är, asså ingenting med det, jag är inte rädd för att vissa mig och sånt, men jag känner inte för det och så är det.  men ni få läsare som jag har ni är guldvärda och jag hoppas ni stannar! (v)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0