vi går skilda vägar men snälla glöm inte

hej igen! jag sitter och lyssnar på musik och kollar kläder på internet. och gud vad man bara vill kunna skita ut pengar eller någonting för fy vad det finns himla fina kläder men dock kostar och märkena en förmögenhet och jag är tyvärr inte gjord av pengar, fast jag önskar att jag var. kanske dags att skaffa ett litet jobb brevid skolan, men jag har nog inte tid, jag har skolan + min aktivitet + min käraste pojkvän och mina underbara vänner, så hur ska jag hinna? äsch om man bara vill funkar allting. så det är bara att ta sig i kragen och fixa någonting. ska ju ha pengar till sommaren också. och neeej jag får panik när jag bara tänker på det! kill mee. men pengar är väl inte allt , hahahah! säger jag nu, när jag skrivit ett inlägg om hur mycket panik jag har för jag vill ha kläder , skor, smycken osv osv.



tycker ni inte jag har roliga bilder? wiho.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0